بزرگترین سایت مرجع پوشاک استوک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت | بزرگترین مرکز فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی | فروش اینترنتی و حضوری پوشاک استوک مهاباد

روش خرید پوشاک عمده استوک در مهاباد


روش خرید پوشاک عمده استوک در مهاباد

چرا خریداران پوشاک عمده استوک از ما خرید انجام می دهند؟


قبل جواب دادن به این سوال باید مطلبی را ذکر نماییم که خود پاسخ این سوال است:
خیلی از مشتریان برایشان سخت است که تشریف بیاورند مهاباد و حدود هزار مغازه در تاناکورا را بگردند تا محصول مورد نظر خود را پیدا نمایند این کار وقت زیادی را می خواهد. در نتیجه با ما تماس میگیرند و ما به عنوان یک نماینده ی آنها که از کل اجناس موجود در بازار خبر داریم و همچنین با توجه به اینکه اکثر مغازه دارها دوست و همشهری ما هستند با قیمت های خیلی پایین تر می توانیم از آنها خرید نماییم.


در نتیجه هم بهترین جنس و هم مناسبترین قیمت را در بازار شناسایی می کنیم و به مشتری خود معرفی می نماییم که ایشان بعد از تایید، هزینه جنس به اضافه حق الزحمه ی ما و هزینه بسته بندی را واریز می نمایند که سرجمع قیمت تمام شده خیلی پایینتر از قیمتی خواهد بود که اگر خودشان حضوری خرید را انجام می دادند.
اگر از جنس درخواستی در انبار ماهم موجود باشد آن جنس را هم معرفی می کنیم ولی تصمیم را بر عهده مشتری می گذاریم که از جنس های همکار خرید نمایند یا از جنس ما.


پس روند همکاری ما با مشتریان به این شیوه است که مشتری جنس مورد نظر را به ما اطلاع می دهد و ما هم کلیپ بهترین جنس های موجود در بازار ( حتی انبار خودمان ) را برای مشتری ارسال می نماییم و اگر تایید فرمودند خرید با هماهنگی ایشان صورت میگیرد.


همچنین ما تمام مشاوره های لازم برای خرید ، فروش ، انتخاب نوع جنس ، برندهای موجود و خصوصیات هر یک از آنها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم به عبارت دیگر هم نماینده مشتری در مهاباد هستیم و هم مشاور.


در نتیجه خرید از طریق ما ویژگی های زیر را خواهد داشت :
1- مشاوره ی کامل در زمینه خرید و پیدا کردن بهترین جنس
2- صرفه جویی در زمان پیدا کردن اجناس
3- پیدا کردن بهترین اجناس موجود در بازار
4- پیدا کردن اجناس با مناسبترین قیمت
5- گرفتند تخفیف های ویژه که فقط برای همکارها در بازار اعمال می شود.
6- خرید از چندین مغازه مختلف
7- وابسته نبودن به یک فروشنده ( با توجه به شرایط خرید و بازار، هر بار یکی از مغازه دارها جنسی با قیمت مناسبتر خواهند داشت و با یکبار قیمت پرسیدن نمی توان گفت کدام فروشنده کمترین قیمت را در بازار دارد )
8- مشاهده و کنترل جنس از نزدیک توسط ما
9- امکان مرجوع دادن جنس به فروشنده در صورت وجود مشکل
10- برخوردار بودن از تخفیف های ویژه و امکانات ویژه خرید که فقط برای همشهری ها و همکاران اعمال می شود.


یکبار همکاری با ما را تجربه نمایید مشتری دائمی خواهید شد.


هدف ما ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد ، فروش ما وابسته به رضایت مشتریان بوده و هر چقدر مشتریان عمده ی ما از خدمات ما نتیجه ی بهتری دریافت نمایند بهتر و بیشتر با ما فعالیت خواهند نمود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

  انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 18160

آ.غ ، مهاباد، تاناکورای مهاباد

بزرگترین مرکز فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی | فروش اینترنتی و حضوری پوشاک استوک مهاباد | بزرگترین سایت مرجع پوشاک استوک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما